3 Mayıs 2015 Pazar

İsteme Ve Tasarım Olarak Dünya pdf

Yazarı:Arthur Schopenhauer
Sayfa Sayısı:313
Orjinal dili:Almanca



Not:Kitap Biblos yayın evinin ricasıyla sitemizden kaldırılmiştır.



Alıntılar:

Dünya, benim tasarımımdır."Bu, yaşayan, bilen 
her şey için geçerli bir doğruluktur.Gelgelelim, bu doğ-
ruluğu düşünülmüş olmaya, soyut bilince ancak insan 
getirebilir.



Hiçbir insan kendisini ondan farklı kılan şeylerle doğrudan özdeşleştirmek için kendi derisinin dışına çıkmamıştır.



Her istek gereksinimden doğar, demek ki her istek eksiklikten, buna göre de acıdan doğar. dileğin yerine getirilmesi, eksikliği, acıyı sona erdirir. Ancak yerine getirilen her istek için geride yadsınan en az on istek kalır. Üstelik istek uzun sürer, istemler sonsuzdur; doyum kısa sürelidir, pek te ölçülü dağıtılmaz.

6 yorum:

  1. "isteme ve tasarım olarak dünya" adlı kitabı izinsiz olarak internet ortamında yaymanız kültür hırsızlığıdır. lütfen yasal işlemlere gerek kalmadan kitabı siteden kaldırın. biblos kitabevi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. LEVENT HOCANIN EMEĞİNE YAPILAN BU SALDIRIYI ŞİDDETLE KINIYORUZ. KİTABIN İZİNSİZ OLARAK İNTERNETE YÜKLENMESİ KANUNLARA AYKIRIDIR. KİTABIN BİR AN EVVEL SİTEDEN KALDIRILMASINI İSTİYORUZ.

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabin aşk romanları gibi kısaltılarak çevrimi bir ayıptır.aslına sadık ve iyi bir çeviriyi ölmeden önce okumayı çok arzu ediyorum.schopenhauer biblos un çevirisini görse eminim çok öfkelenirdi

    YanıtlaSil
  5. Kharon'a şiddetle katılıyorum.Sırf bu kitabın ışıltılı yüksek manalarına kavuşabilmek için bu kahrolası hayata katlanan insanlar var.Aslına sadık ve tam bir çeviriyi hak ediyoruz.

    YanıtlaSil
  6. hepinizi sikeyim , ben olmasam bu yorumlar bir hiçti , ben olduğum için algılandı , sizde ben olduğum için varsınız

    YanıtlaSil